Повернення товару
Якщо Ви виявили, що ми помилково надіслали Вам ??іншу модель, Вам необхідно звернутися в службу підтримки клієнтів із заявою про заміну товару.
У разі виявлення виробничого дефекту, ми здійснюємо заміну на аналогічний або будь-який інший товар.
ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНО:
1. Надіслати на пошту elkilux2017sale@gmail.com лист із зазначенням номеру замовлення, найменування товару і причини повернення.
2. Якщо товар бракований, надіслати фотографії (2-3 шт).
3. Надіслати товар компанією ’’ Нова пошта’’ , ’’ Ін-Тайм’’ чи ’’Делівері’’ за адресою м Косів, Відділення №1:, Одержувач – Худак Сергій Дмитрович, тел. +380968723887 (після відправлення, обов'язково повідомте номер товаро-транспортної накладної)
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ПІСЛЯОПЛАТОЮ НЕМОЖЛИВЕ.
Якщо повернення коштів здійснюється з вини продавця, то витрати за пересилку грошей несе продавець. Якщо ж вина покупця, то він покриває витрати з доставки.
ОПЛАТА ДОСТАВКИ ТОВАРУ.
Якщо покупцеві помилково доставлена не та модель або неповна комплектація товару, то витрати з доставки комплектуючих або потрібної моделі несе продавець. У разі, якщо покупець після отримання товару з яких-небудь особистих причин хоче відправити його назад, то доставку оплачує сам покупець.