Повернення товару

Якщо Ви виявили, що ми помилково надіслали  Вам  ??іншу модель, Вам необхідно звернутися в службу підтримки клієнтів із заявою про заміну товару.

У разі виявлення виробничого дефекту, ми здійснюємо заміну на аналогічний або будь-який інший товар.


ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНО:

 1. Надіслати на пошту elkilux2017sale@gmail.com лист із зазначенням номеру замовлення, найменування товару і причини повернення.

2. Якщо товар бракований, надіслати фотографії (2-3 шт).

3. Надіслати товар  компанією ’’ Нова пошта’’  , ’’ Ін-Тайм’’  чи ’’Делівері’’ за адресою м Косів, Відділення №1:, Одержувач – Худак Сергій  Дмитрович, тел. +380968723887 (після відправлення, обов'язково  повідомте  номер товаро-транспортної накладної)


ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ПІСЛЯОПЛАТОЮ НЕМОЖЛИВЕ.

Якщо повернення коштів здійснюється з вини продавця, то витрати за пересилку грошей несе продавець. Якщо ж вина покупця, то він покриває витрати з доставки.

ОПЛАТА ДОСТАВКИ ТОВАРУ.

Якщо покупцеві помилково доставлена не та модель або неповна комплектація товару, то витрати з доставки комплектуючих  або потрібної моделі несе продавець. У разі, якщо покупець після отримання товару з яких-небудь особистих причин хоче відправити його назад, то доставку оплачує сам покупець.


Top